Telefonisch bereikbaar op 035-76 000 50

Mysteryshops

Uw personeel is essentieel in het meegeven van een topbeleving binnen uw organisatie/winkel.

Vraagt u zich wel eens af ?

 

Vraag 1

is mijn personeel bekwaam?

Vraag 2

Functioneert mijn personeel naar behoren?

Vraag 3

Verlenen zij goede service aan mijn klanten?

Retail Academie Mysteryshops
Uw personeel is essentieel in het meegeven van een topbeleving binnen uw organisatie/winkel.

Maar is uw personeel hier ook bekwaam voor? Functioneert uw personeel naar behoren? Verlenen ze een goede service aan uw klanten? Tijdens onze mystery shop bezoeken brengen wij nauwkeurig in kaart hoe uw personeel functioneert. Als medewerkers weten wat hun verbeterpunten zijn, krijgen ze meer plezier in het werk omdat er vooruitgang geboekt kan worden. Wie wilt zichzelf nu niet ontwikkelen?

Door het inzetten van mystery shoppers ontstaat er een objectief beeld van wat klanten/shoppers beleven tijdens hun bezoek aan uw winkel. Door middel van een mystery shop analyse kunt u heel gericht de verbeterpunten van uw personeel in kaart brengen. Hierdoor zal het personeel zich beter kunnen ontwikkelen en meer kwaliteit kunnen leveren. Wij van de Retailacademie vinden dat goed personeel bijdraagt aan een betere klantbeleving. Het realiseren van een beter klantbeleving zal ervoor zorgen dat klanten meer kopen en vaker terug zullen komen naar uw winkel.

Retail Academie Mysteryshops
Bent u benieuwd naar de uitstraling van uw eigen winkel? Of hoe de medewerkers te werk gaan?

Hoe het product aan de consument verkocht wordt? En met wat voor gevoel de consument uw winkel verlaat? Neem dan contact met ons op! Wij zijn erg benieuwd naar uw behoeftes.

Vul onderstaande gegevens in voor een Mysteryshop offerte.

Een moment geduld aub.

Deze ondernemers gingen u voor

Dhr. D. Leeuw recensie Retail Academie

Dhr. D. Leeuw

Winkeleigenaar Zuid-Holland

"Tijdens de training van De Retailacademie kreeg ik inzicht in mijn eigen talent en hoe ik dit in kon zetten tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden. Wat ik prettig vond, was de mate van begrip voor onze uitdaging en de praktische tools die aangereikt zijn."

Mevr. B. Stello

Franchisehouder Interieurzaak

"Ons hele team heeft genoten van de training winkelen met aandacht. In de praktijk merken we dat we proactiever te werk gaan en een stuk zekerder zijn in wat we doen."

Mevr. B. Stello recensie Retail Academie

Is uw omzet lager dan verwacht?

Moet het beter, maar weet u niet waar het aan ligt?